Мақсаты: Қазіргі заманғы әлеуметтік жағдайды саралай отырып, саналы таңдау жасайтын, идеяларды тәуелсіз өндіруге қабілетті, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны дамыту үшін жағдай жасау.
1. ОТЖ критериалды бағалау.
2. Оқушылардың денсаулығы мен салауатты өмір салты әдеттерін сақтау және жақсартуға бағытталған мектептің тәрбие жұмысының жүйесін жетілдіру.
3. Әрбір жеке оқушының білім сапасын жақсарту бойынша мұғалімнің қызметін жоғарлату.
4. Педагогикалық ұжымның қызметін оқушылардың сабақты себепсіз босату мәселелерін жоюға бағыттау.
5. Оқушыларды эмтихандарға дайындауда мұғалімдер оқушылардың жұмыс нәтижелерінің және қателерінің мониторингісін жүргізу қажет.
6. Оқушылардың дайындық сапасын жақсартуда мұғалімнің жауапкершілік-терін жоғарлату.
7. Мұғалімдердің мектеп пәндерін оқытудың деңгейін көрсету - АКТ, жаңа оқыту технологиялары, мектеп сайты, шығармашыл мұғалімдер .
8. Деңгейлік курстардан өткен оқытушылардың қызметін белсендендіру.
9. Мектептің педагогикалық ұжымынан оқыту сапасын жоғарлатуды талап ету.
10. Қосымша сабақтар арқылы дарынды балалармен жұмысты жақсарту.
11. Танымдық қызығушылығын дамыту жөніндегі жұмысты жалғастыру, оқушылардың интелектуалдық деңгейлерін үйірмелік жұмыстары арқылы жоғарлату, сабақтан тыс іс-шаралардың түрлі формалары, тәрбиелік іс-шаралардың өткізілу сапалары арқылы мектептің дәстүрлерін дамыту және нығайту;
12. Жасөспірімдік ортадағы есірткіге құмарлықты, қараусыздықты, панасыздықты, құқықбұзушылықты алдын алу мақсаттына бағытталған жұмыстарды жақсарту.
2019-2020 оқу жылындағы 1 жарты жылдық қорытындысы бойынша мектепте 36 оқушы, мектепалды даярлық тобында оқушы жоқ. Мектеп бес күндік жұмыс аптасымен жұмыс істейді. Сабақтар мен қоңыраулар кестесі СанПиннің нормаларына сәйкес келеді.Бастауыш сыныптарда (1-4 сыныптар) 16 оқушы білім алады, оның ішінде 1сыныпты есептемегенде үздікке оқитын 1 оқушы, екпіндіге оқитын -3 оқушы, үлгерімі 100 %, білім сапасының көрсеткіші 36 %.құрайды.Жоғары сыныптарда (5-9 сыныптар) 20 оқушы білім алады, оның ішінде үздікке оқитын 1оқушы, екпіндіге оқитын-14 оқушы, үлгерімі 100%, білім сапасының көрсеткіші 75 %. құрайды.
Бастауыш сынып бойынша білім көрсеткіштері
Сынып
|
Оқушы саны |
1-тоқсан |
2-тоқсан |
||||
үздіктер |
екпінділер |
сапасы% |
үздіктер |
екпінділер |
сапасы% |
||
2 |
5 |
0 |
1 |
33% |
0 |
1 |
50% |
3 |
3 |
0 |
2 |
100% |
0 |
2 |
0% |
4 |
2 |
0 |
3 |
42% |
1 |
2 |
42% |
Үздіктер - 1
Екпінділер - 3
Сапасы - 36 %
5-9 сыныптар бойынша білім көрсеткіштері
Сынып
|
Оқушы саны |
1-тоқсан |
2-тоқсан |
||||
үздік тер |
екпінділер |
сапасы% |
үздік тер |
екпінділер |
сапасы% |
||
5 |
7 |
2 |
3 |
77% |
1 |
3 |
59% |
6 |
5 |
0 |
3 |
75% |
0 |
3 |
75% |
7 |
4 |
0 |
6 |
85% |
0 |
6 |
85% |
|
Үздіктер -1
Екпінділер -14
Сапасы -75%
Дарынды оқушылармен жұмыс.
Мақсаты: Танымдық белсенділігі жоғары, теориялық білімін іс жүзінде қолдана білетін, өз көзқарасын, сенімін, беделін қорғайтын, өз елінің тілін, дәстүрін қастерлейтін, салауатты, шығармашылықпен жұмыс істейтін оқушыларды тәрбиелеп шығару.
Міндеті:
Мектебімізде дарынды балаларды әлеуметтендіру мен дамыту бойынша жұмыстар жүргізілуде. Дарынды және талантты балалармен пәндік олимпиадалар, байқаулар, ғылыми-зерттеу қызметтері дәстүрлі түрде жұмыстар өтіледі.
Биылғы оқу жылында бастауыш сынып және 5-9 сынып оқушыларына арналған мектепішілік пәндер бойынша олимпиадалар , «Акбота» интеллектуальды конкурсы,«Русский медвежонок», ғылыми жобаны қорғау, сонымен қатар «Пони»сияқты тест тапсырмаларына мектеп оқушылары белсене қатысты.9 сынып оқушылары «АІканат» олимпиадасына толықтай